måndag 5 maj 2008

Sport

Typ sport i alla fall.

Har köpt:

Årskort på Friskis&Svettis


Träningsskor

Träningslinne
- efter konsultation av min träningsguru/shoppingcoach i Tierp

SportBH
Jag till expediten, provhoppandes två modeller: Vilken skumpar det minst i tycker du? Lyckligtvis var det en kvinna 40 + som direkt greppade problematiken amning vs sportBH och inte en innebandykille 18 + på Stadium. Dessutom hade hon den goda smaken att gulla med dottern så jag fick prova i lugn och ro.

Det lustiga är att när jag provade kläderna hemma framför spegeln- ni vet som man gör för att få se hela outfiten- så kände jag mig riktigt sportig.

Jag har alltså inte satt foten i en träningslokal sedan 2003.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, anytime dear =)
Väntar med spänning på rapport efter första träingspasset. Heaven? Hell?
Synd att vi inte bor närmare varandra, jag har ett par "Kommer inte längre i sommarjeansen"- kilon att gå ner.

Mina sa...

Rapport kommer. Världsaprommis.

Jo, en träningskompis hade inte varit helt fel.