torsdag 6 mars 2008

Rafflande spänning

För en oinvigd kan mammalivet te sig enformigt och lite tråkigt men det bjuds minsann på spänning så det förslår.

Nu till exempel ska det bli spännande att se om jag får bort onda klumpen i bröstet själv eller om det blir 40 graders feber till helgen. Efter förra stoppet har jag verkligen varit noga med att känna igenom brösten ofta men den här klumpen var lurig och liksom smög sig på utan att jag märkte det förrän den var ett stort och rött faktum.

Jag har visserligen inte planerat några stordåd till helgen så idéer mottages tacksamt men att vara själv med barnen och mjölkstockning känns som ett typiskt dåligt förslag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sumpan, hoppashoppashoppashoppas det går bra.
Kram på dig!

Anonym sa...

Oj. STUMPAN såklart. Sorry, lät ju inge vidare snällt med "sumpan"...

Mina sa...

Tack! :-) Det är på bättringsvägen, peppar peppar.