onsdag 30 januari 2008

Music to my ears

Jag är inget stort MTV-fan. Är antagligen lite för gammal och lite för oimponerad av översexualiserade hiphopvideos men Top 10@10 är ofta kul. Idag är temat 90-tal och Cornershops "Brimful of Asha" gör min morgon. Jag hade helt glömt att låten fanns men jäklar vad jag har dansat till den ute på dumheter när det begav sig.

Nu får den vara soundtrack till min av läkare ordinerade vila. Har aldrig varit så lycklig över en ordination för jag är fortfarande rätt slak. Utskriven antibiotika, oxytocinsprej för mjölken och återbesökstid i morgon lät också som ljuv musik i mina öron.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är faktiskt humor att du diggar Cornershop just nu: "Everybody needs a bosom for a pillow" ... fast nu går jag över till soffan istället.

Mina sa...

Hehe..