måndag 8 september 2008

På gång

I dag gick det mycket bättre.

Framförallt var jag beredd på reaktionen när den kom. Jag såg till att vara där några minuter för tidigt så det värsta skulle ha klingat av innan det var dags att träffa studievägledaren. Det var en bra strategi för jag kunde vara fokuserad under mötet.

Studievägledaren är förresten otroligt hjälpsam. Det här är klart än så länge:

Träffa henne en gång i månaden för avstämning och pepp.

Hon ska försöka ordna en timmes lärarhandledning i månaden så jag har någonstans att vända mig med frågor.

Kontakt med en student som också läser in den här kursen vid sidan av. Förhoppningsvis kommer vi träffas och diskutera seminarieuppgifter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att höra!!!
Du är bäst gumman.
/silversmeden

tingeling sa...

hejja!!!

Anonym sa...

http://beta.newsmill.se/artikel/2008/09/09/newsmill-ett-hot-mot-demokratin)