måndag 1 september 2008

Noll koll

Jag är dubbelbokad.

När studievägledaren ringde för att boka tid hade jag en ovanligt sur dotter på armen och ingen almanacka i sikte.

Samma förmiddag har sambon obligatorisk närvaro på sin kurs och jag ska på ett informationsmöte om en grupp för sociala fobiker samtidigt som jag ska vara på Juridicum. Det funkar om sambon tar med dottern och lämnar henne hos mig på stan efter mina möten men innan han själv börjar och så går jag direkt till dagis och hämtar sonen.

Fast jag kan ju fortfarande inte klona mig själv. Måste alltså boka om antingen studievägledaren eller informationsmötet.

Jag undrar om man diskvalificerar sig från socialfobi-gruppen om man klarar av att ringa och boka om tiden?

2 kommentarer:

Anonym sa...

heja Loly! kan du inte maila och boka om tiden som en mittemellanlösning?!?

Kram från Pratglad - som inte har nån social fobi men avskyr att ringa upp folk.... något jag övervinner dagligen på jobbet...

Mina sa...

Jag mejlade OCH ringde! :-)