tisdag 3 juni 2008

Skoletande from hell

Sökes: Sandal med stängd tå, passande en två-och-ett-halvt-åring.

Finnes:
En mamma som oroar sig för kombinationen sportsandal och ovan nämnda två-och-ett-halvt-åring i trehjulingsrace på dagis.

Var köper alla andra barnsandaler? Eller funkar sportsandaler med öppen tå till småbarn? Jag ser en oändlig rad skrubbsår och vikta stortånaglar framför mig men jag kanske är onödigt försiktig?

Ps: Jag veeet att Crocs har stängd tå men det kommer inte att hända.

3 kommentarer:

anna sa...

öppen tå: so far, so good... ganska mycket yta framför tån liksom. crocs (fejk): jajamensan! perfekt i trädgården...

tingeling sa...

även här öppen tå på tvååring, inga problemos. sandaler från timberland (eller timbaland?!? shit -vilken är vilken, skodon eller black dude ?)iallafall lätta och bra är de sandalerna

Mina sa...

Åh, skönt att höra! Det förenklar ju skojakten avsevärt.