fredag 8 maj 2009

Sådärja

Stora barnskoinköpsrundan är avklarad och jag har hittat ett par värdiga ersättare till mina nu för stora Vagabondballerinas. Nämligen samma slags fast årets uppdaterade modell. Inga märkvärdigheter men fina inga märkvärdigeter.

Har också hittat ett par byxor i en sån fantastisk färg att det inte gick att motstå, trots att det är en linne - bomullsblandning och jag egentligen letade efter rent linne. Men färgen, färgen, färgen! Den är en sådan som inte bara matchar utan tar fram det bästa i färgen på topparna jag brukar använda.

2 kommentarer:

Maria sa...

Just, ja!
Glömde skriva: Tusen tack för din kommentar på mitt inlägg om kränkningar och anmälningar! Du är en klok som en bok, du. Det här är en av anledningarna till att jag gillar dig så mycket: Du har så bra åsikter! =) Skollagen, ja. Behövs nog uppdateras ibland.
KRAM på dig, och när jag blir skolpolitiker ska jag omedelbart anställa dig som min välbetalda juridiska sakkunniga kollega =)

Mina sa...

tack o bock!:)