måndag 9 augusti 2010

Även en suddig bild säger mer än tusen ord

8 kommentarer:

Sara BP sa...

Men gud!! GRATTIS!!! :D

Jag prenumererar på din blogg på Bloglovin, så det här var det första jag såg när jag gick in i morse! Åh, jag blir alldeles varm inombords. Och lite rörd!

Håller tummarna jättehårt för att allt ska gå bra och att illamåendet försvinner! Kram!

Mina sa...

Tack!

Vi är jätteglada! Det är så tidigt så vi har inte berättat för barnen än, ska bli spännande att höra vad de säger om ett par veckor.

Pratglad sa...

Nämen!! Häftigt!!!! Grattiskramar i massor!!

anna sa...

nämen nämen åh! grattis!!!

Mina sa...

Tack!

Anna sa...

Grattis, häftigt, galet!

Maria sa...

Underbart! Åh, så roligt. Klart ni ska ha en trea, ni som är bland de skönaste, bästa, mysigaste föräldrarna i landet- ja, VÄRLDEN.

Tio tusen kramar till dig och hela familjen, och hälsa E!

Mina sa...

:)