onsdag 14 oktober 2009

Orka liksom

I morgon hoppas jag blir sista rycket med PM-skrivning.

Har ett utkast som visserligen är inlämningsbart men inte kommer ge några höga poäng. Det beskriver ämnet men jag behöver göra någon slags analys också.

Den dåliga nyheten är att jag i så fall kommer dänga grundlagen i huvudet på alla mina källor och källor brukar oftast ha koll på grundlagen så nånstans undrar jag vad jag har missat som de har koll på. Den goda nyheten är att den analysen kommer ta stort utrymme vilket gör att jag måste skära bort ett stycke som handlar om en grej jag inte förstår. Och det syns på texten att jag inte förstår. Den är skriven på ett stapplande "jag kan inte gå utan en källa att stödja mig på"-vis.

Om två månader precis vid den här tiden har jag jullov.

Inga kommentarer: